Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/kredaorg/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Wynajem dźwigów, żurawi i innych maszyn – jak przygotować ofertę? - www.kreda.org.pl
Wynajem dźwigu

Wynajem dźwigów, żurawi i innych maszyn – jak przygotować ofertę?

Przygotowanie dobrej oferty dopasowanej do potrzeb klienta nie jest łatwe. Jest wiele firm posiadających bardzo dobre zaplecze techniczne, jak również zatrudniających doświadczonych specjalistów, które jednak nie osiągają sukcesu.

Wynajem dźwigów i dobre ceny

Wynajem dźwiguPrzyczyn takiego stanu rzeczy może być oczywiście kilka, na przykład złe gospodarowanie zasobami finansowymi, brak promocji, czy niefachowa prezentacja w internecie. Jednak błędy ofertowe są bardzo częste. O co trzeba zadbać oferując wynajem dźwigu, żurawi, podestów ruchomych, koparek, spycharek czy innych? Przede wszystkim trzeba wiedzieć, do jakich klientów chcemy trafić i dopasować do tego sprzęt. Jeśli interesują nas klienci działający z branży budowlanej to powinniśmy oferować przede wszystkim niskie dźwigi, koparki i spycharki do prac ziemnych. Jeśli interesuje nas relokacja maszyn w halach przemysłowych to przyda się cięższy sprzęt znoszący większe obciążenie i będący w stanie przetransportować wielkie urządzenia. Firmy znajdujące się nad Morzem Bałtyckim mogą specjalizować się w rozładunku i załadunku kontenerów na statki, jak również oferować usługę wodowania łodzi. Tutaj również potrzebne będą inne dźwigi, a przede wszystkim dobre zawiesia pasowe, czyli grube pasy służące do opasania kontenerów i innych w celu ich podniesienia na haku dźwigowym.

Wynajem dźwiguOczywiście duże firmy stać na to, by posiadać różnego rodzaju sprzęt ciężki. Jednak na początku każda firma powinna się określić odnośnie tego, na czym chce się skupić i w czym specjalizować. To ułatwia trafienie do klientów, jak również obranie skutecznej strategii marketingowej. Łatwiej jest się reklamować na samych portalach budowlanych, niż na budowlanych, ogrodniczych, przemysłowych, transportowych i związanych z eksportem drogami wodnymi. Oferta wynajmu powinna także uwzględniać czas jest trwania. Dźwig na budowę domu jednorodzinnego jest potrzebny na moment, tylko po to, by dźwignąć belki stropowe. Jednak podczas budowy domu z bali czy podczas budowy wieżowca będzie on potrzebny na dłuższy czas. Klient powinien mieć zatem możliwość wynajmu na różny czas. Oferta to także dobrze przygotowany cennik. Im dłuższy będzie wynajem tym tańszy (za dzień, godzinę itp.) powinien być.

Jako że wynajem żurawi to oferta jedynie dla firm, a nie dla osób prywatnych to jedyna opcja na stworzenie cennika ze zniżkami leży w stałej współpracy między przedsiębiorstwami. Warto również atrakcyjnie zaprezentować ofertę na stronie internetowej. Przydają się do tego ciekawe opisy i zdjęcia oferowanych maszyn.

Więcej na http://www.zbthluczak.pl